U bent hier

Veelgestelde vragen

Bewaren jullie betalingsgegevens?
Nee, wij bewaren geen betalingsgegevens van onze klanten. Voor online betaling van je bestelling wordt je naar de beveiligde server van Icepay geleid. Icepay is een Nederlands bedrijf dat zich aan strikte regels voor veilig betalen houdt. Hier kan u meer lezen over het bedrijf: https://icepay.com/be/betaald-via-icepay/
 

Hoe kan ik een product omruilen?
Mocht je niet tevreden zijn met de inhoud van je pakket heb je 14 dagen tijd om alles terug te sturen. Als alles volledig, ongebruikt en in de originele staat is betalen wij de producten terug.
Een aantal producten zoals boeken en patronen worden nooit terugbetaald.
Is er een ander probleem met je bestelling? Stuur ons een berichtje en we proberen de meest geschikte oplossing te vinden.
 

Stappenplan om producten terug te sturen
Stuur ons een mailtje met een overzicht van de producten die je wenst terug te sturen. Vervolgens verpak je alles stevig en stuurt het, samen met je rekeningnummer naar :
De Schat van Pachamama - Henri Evenepoelstraat 45 - 1030 Brussel België
Je bent zelf verantwoordelijk voor deze zending. Zorg dus dat alles stevig dicht is en bewaar je verzendcode voor als het pakket verloren zou gaan.
Zodra we jouw producten ontvangen hebben en de inhoud goedgekeurd is zorgen we voor terugbetaling van de producten, binnen de 10 dagen, op het meegestuurde rekeningnummer. 
 

Wat als er foutive producten geleverd worden?
Vergissen is menselijk. Mocht je door onze fout andere producten ontvangen dan wat je besteld hebt stuur ons dan een berichtje. Dan zorgen wij voor een verzendlabel waarmee je de producten kosteloos kan terugsturen. Wij verzenden dan zo snel mogelijk de juiste producten naar jou, zonder extra kost natuurlijk.